Red Services
Image default
Mode en Kleding

Kwaliteitsjeans voor heren online bestellen: duurzaamheid gewaarborgd bij deze expert

Tegenwoordig willen we ons volgens de allerlaatste trends, maar tegelijkertijd ook zo goedkoop mogelijk kleden. Twee zaken die meestal niet samengaan. Tenminste, wanneer je zaken als duurzaamheid overweegt. Door kwaliteitsjeans voor heren online te bestellen, beperk je de gevolgen van kledingproductie voor mens, dier en milieu. Bovendien geniet je een stuk langer van je kleding, die niet na slechts enkele wasbeurten verwassen of gekrompen zal zijn. En des te langer je met je trendy kleding kunt doen, des te minder vaak hoef je weer nieuwe te kopen.

 

Exclusieve spijkerbroeken op basis van handwerk

Ben je op zoek naar een merk dat voor duurzaamheid staat? Bij Boragio kun je kwaliteitsjeans voor heren online bestellen. Dit kunnen herenjeans met verfspatten zijn, die een aanzienlijk deel van de collectie uitmaken, maar ook spijkerbroeken zonder deze details. Het Italiaanse merk stelt exclusiviteit en kwaliteit boven kwantiteit. De broeken worden dan ook gemaakt op basis van handwerk en exclusieve stoffen en designs. Het merk vertegenwoordigt zich in het midden- en hoogsegment.

 

 

Exclusieve looks die onder geheel eigen beheer tot stand komen

Het merk heeft het gehele productieproces in eigen beheer en ziet zo dus streng toe op de kwaliteit en uitvoering. De spijkerbroeken komen tot stand onder condities die aan alle geldende voorwaarden voldoen. Ben je op zoek naar een zo bijzonder mogelijke look, dan kies je voor de herenjeans met verfspatten van dit merk. Ze bestaan er in zowel blauw als zwart en grijs. Herenjeans met verfspatten zijn sportief en casual en kunnen met verschillende soorten bovenkleding worden gecombineerd. Kom dus hip en trendy voor de dag én beschik over kwaliteitsjeans voor heren die je nu online kan bestellen.

 

Bestel nu bij dit jong denimmerk

Het merk Boragio zag in 2015 met een eerste jeanslijn het levenslicht. De twee broers die het bedrijf leiden, werken nauw samen met hun vakdeskundige op het gebied van textiel en denim. Binnen vijf jaar tijd lukte het de broers om op jaarbasis 10.000 broeken te verkopen. Dit aantal blijft stijgen, net als het aantal fysieke winkels binnen heel Europa.