Als klant kan het erg frustrerend zijn als u naar een bedrijf belt en dat bedrijf de telefoon niet opneemt. Helaas heeft iedereen deze situatie wel eens meegemaakt en daar zal in de nabije toekomst ook geen verandering in komen. Wat duurt er allemaal zo lang bij dat bedrijf dat ze de telefoon niet gewoon even op kunnen nemen? Als het om een wat kleiner bedrijf gaat binnen het MKB, dan is de oprichter van dat bedrijf vaak nog zelf verantwoordelijk voor het opnemen van de telefoon en het assisteren van klanten. Echter zijn deze ondernemers erg druk en ze kunnen niet op elk moment van de dag de telefoon oppakken, want er moeten ook meetings worden bijgewoond en er moet ook ander werk gebeuren. Het is dus niet altijd mogelijk om op elk moment de telefoon op te pakken. Soms is het zelfs zo dat de ondernemer er voor kiest om niet bereikbaar te zijn voor de klant per telefoon, omdat er anders teveel tijd aan de gesprekken verloren gaat. Het is natuurlijk erg onprettig als u niet direct telefonisch contact op kunt nemen met het bedrijf, want een reactie op social media of e-mail laat vaak lang op zich wachten. Voor ondernemers binnen het MKB is het tegenwoordig mogelijk om wél goed bereikbaar te zijn, en dat ook nog eens 24 uur per dag, 7 dagen per week! Ze kunnen namelijk terecht bij een professionele telefoonservice die voor hen op een geïnformeerde en professionele manier de telefoon opneemt. De telefoonopname wordt dan verzorgd door een externe partij die zich inleest op uw bedrijf en de klant dan zo goed mogelijk probeert te helpen. Ook klachten kunnen door zo’n antwoordservice worden verzorgd. Ideaal dus als u daar zelf liever niet mee omgaat. Het is bovendien niet duur, dus zo bespaart u geld. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |